Dosare

Pentru a veni în sprijinul justiţiabililor, al avocaţilor, consilierilor juridici şi al altor persoane interesate, oferindu-le informaţii detaliate despre procesele aflate pe rolul instanţelor din circumscripţia sa, precum şi alte facilităţi şi informaţii utile, Curtea de Apel Cluj a lansat următoarele servicii:

Înregistrare cerere de chemare în judecată - Serviciul permite înregistrarea cererilor de chemare în judecată online, la oricare dintre instanţele din raza Curţii de Apel Cluj, pentru cei care deţin semnătură electronică.

Info dosar - Serviciul furnizează o listă pe instanţe cu dosarele căutate, urmând ca prin selectarea dosarului de la instanţa dorită să se afişeze o listă de informaţii referitoare la dosar (data înregistrării, obiectul, stadiul procesual, termenele de judecată şi dispoziţiile instanţelor la fiecare dintre acestea). După selectarea dosarului de la instanţa dorită, prin apăsarea butonului Vizualizare Documente şi autentificarea cu parolă, care este pusă exclusiv la dispoziţia părţilor (Procedură solicitare parolă şi formular cerere comunicare parolă), puteţi să vizualizaţi documente de la dosar (încheieri de şedinţă, hotărâri, documente depuse de părţi s.a.). Prin apăsarea butonului Depunere  documente şi autentificarea cu parolă, cei care deţin semnătură electronică pot depune documente la dosar online.

Fişă dosar - Serviciul furnizează un raport care conţine toate instanţele din raza Curţii de Apel Cluj la care a fost înregistrat dosarul şi detaliat pe fiecare instanţă informaţii referitoare la dosar (data înregistrării, obiectul, stadiul procesual, termenele de judecată şi dispoziţiile instanţelor la fiecare dintre acestea).

Info Şedinţe de judecată - Furnizează listele şedinţelor de judecată pentru toate instanţele aflate în circumscripţia Curţii de Apel Cluj aşa cu sunt ele listate, din sistemul ECRIS, pentru afişare la sălile de şedinţe.

Info Hotărâri - Oferă acces la hotărârile judecătoreşti anonimizate, pronunţate de Curtea de Apel Cluj, Tribunalul Cluj, Tribunalul Specializat Cluj, Tribunalul Bistriţa Năsăud, Tribunalul Maramureş şi Tribunalul Sălaj.

Sesizări CJUE - Oferă o listă pe ani a sesizărilor formulate, începând cu anul 2011, de către Curtea de Apel Cluj şi instanţele arondate către Curtea de Justiţie a Uniunii Europene. Lista conţine următoarele informaţii:  instanţa care a formulat cererea, numărul cauzei primit de cerere la CJUE (cu legătură la cauză), materia şi obiectul cauzei, încheierea de sesizare şi soluţia (soluţia pe scurt şi legătura la hotărârea pronunţată).

CALLCenter – Serviciul permite să aflaţi informaţii despre instanţe, Curtea de Apel Cluj şi instanţele arondate, şi despre dosare chiar dacă nu aveţi acces la internet. Sunaţi de pe telefonul fix sau mobil la numărul 0264207975 şi accesaţi care este disponibil 24 ore/zi 7 zile pe săptămână. Pentru a accesa informaţii despre un anumit dosar, după ce aţi sunat, apăsaţi tasta 1 urmată de tasta 2 şi numărul de dosar aşa cum sunt indicaţiile primite pe telefon sau din materialul Prezentare video serviciu Call Center. Veţi primit telefonic următoarele informaţii: instanţa la care se află pe rol dosarul, data înregistrării, obiectul dosarului, soluţia pe scurt de la ultimul termen de judecată şi noul termen alocat dacă există.

Pentru întrebări, observaţii şi sugestii puteţi trimite un email la adresa web.cacj@just.ro